רחפן עם מצלמה מקצועי – 5 טיפים חשובים שכדאי להכיר לפני שרוכשים רחפן

אחת הסיבות שבגינן אנשים רבים בוחרים לרכוש רחפן, היא בגלל העובדה שמותקנת עליו מצלמה ויש להם אפשרות לבצע צילומים מהגוף, ממעוף הציפור כפי שנהוג לומר. כמעט כל רחפן היום מכיל מצלמות וידיאו וסטילס אשר מאפשרות לצלם ולשלוח את הצילומים בזמן אמת.

השימוש באופציה של רחפן עם מצלמה מקצועית, נעשה לצרכים שונים ומגוונים. המשטרה משתמשת ברחפנים לצורך צילום אירועים שונים, בשביל לשמור על הסדר הציבורי, מארגנים של אירועים משתמשים ברחפנים עם מצלמה בשביל לצלם את הקהל ואת המתרחש באירוע, יזמים משתמשים ברחפנים לצורך צילום פרויקטים לצורכי פרסום, ואנשים פרטיים משתמשים ברחפנים לצורך צילום אירועים אישיים, צילומי נוף או כל צילום אחר.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של רחפנים, כאמור, עם מצלמות באיכות כזו או אחרת. רחפן פנטום 3 נחשב לאחד המובילים בתחום, אך לצידו, אנחנו יכולים למצוא עוד מגוון רחב של רחפנים מחברות שונות, אשר כוללים מצלמות עם יכולות שונות.

איפה אנחנו יכולים לקנות רחפן עם מצלמה

ברמת העיקרון, אנחנו יכולים לקנות רחפן, בכל חנות שמתמחה בכל מה שקשור לטיסנים, מסוקים חשמליים או רחפנים, כמו כן אנחנו יכולים למצוא לא מעט חנויות מחשבים, אלקטרוניקה, אשר מציעות כיום רחפנים למכירה, חנויות צעצועים, וכן אתרי אינטרנט שמתמחים בתחום.

לפני שאנחנו מבקשים לרכוש רחפן עם מצלמה מקצועי, חשוב להקפיד ולשים לב לפרטים שונים. הבסיס הוא כמובן, מי היצרן, מי המשווק, איזו אחריות אנחנו מקבלים על המוצר, עד כמה הוא עמיד וכמובן כמה הוא עולה. מעבר לכך, ישנם טיפים שונים שיכולים לעזור לכם בתהליך הרכישה, כפי שתוכלו לראות בחלק הבא של המאמר.

חמישה טיפ שיכולים לעזור לכם

איכות המצלמות – כמו שאנחנו יודעים מעולמות תוכן שונים, לכל מצלמה איכות משלה, חשוב שאנחנו נקפיד ונבחן את האיכות, בין אם זה על פני הנתונים ובין אם זה על פי דוגמאות חיות. בין היתר, יש לבחון את מהירות הצילום, רזולוציה, חדות, איכות התמונה. 

סוג המצלמות – יש לבחור רחפן שכולל גם אפשרות לצלם בוידיאו וגם בסטילס. יש לבחון האם ניתן לשלב בין השנים, וכיצד יכולים לקבוע מה יצולם בעזרת מה ומתי.

מרחק וגובה – בשביל שנוכל ליהנות מהמצלמות, אנחנו צריכים לבחור רחפן שיכול לרחף לגובה רב ולמרחק משמעותי. אחרת, לא משנה כמה צילומים אנחנו נוכל להפיק מהרחפן, הרי שלא נקבל את התמונות שאנחנו מחפשים או שנצטרך לעבוד על טווחים מאוד מצומצמים. לכן חשוב לדעת לאיזה מרחק ולאיזה גובה הרחפן יכול להגיע.

אפליקציה – אנחנו צריכים לבחון עם איזו אפליקציה עובדת הרחפן, עד כמה פשוט לערוך את התמונות, והאם אנחנו יכולים לחבר את הרחפן לכל מכשיר בשביל לשדר את התמונות או להעביר אותן בלייב.

זמן תעופה – בדומה למרחק וגובה, יש גם משמעות לזמן התעופה הממוצע של הרחפן. זאת בשביל שנוכל להפיק ממנו כמה שיותר, מבלי שנצטרך להנחית אותו ואז להטיס אותו שוב. כך יש רצף בצילום, בוודאי אם אנחנו רוצים לצלם וידיאו של אירוע כזה או אחר לאורך זמן ממושך.